czwartek, 9 lutego 2012

Prosektorium wita!

No i stało się. Po rozważeniu wszystkich "za i przeciw" popełniłam kolejnego bloga. Tym razem pod mój skalpel trafią kosmetyki wszelkiej maści: tanie, drogie, markowe, dyskontowe, czyli wszystko co mi w łapki wpadnie. x3 Oczywiście jestem świadoma tego, iż takich blogów w internecie jest na pęczki, aczkolwiek postaram się zainteresować was moimi recenzjami.

Na początku zamierzam opisywać kosmetyki używane przeze mnie w chwili obecnej, już wypróbowane, sprawdzone, na temat których mam wyrobione opinie. Nie oznacza to oczywiście, że prezentowane tu produkty to jakieś starocia, o nie! ;D Jako kosmetykomaniaczka staram się (w miarę możliwości mojego portfela, oczywiście) uzupełniać moje zapasy o kolejne ciekawostki i nowinki, perełki wszelkiego chemicznego pokroju. Tak więc, żeby już dłużej nie nudzić, naciągam moje lateksowe rękawiczki, przyodziewam kitel, biorę skalpel w łapki i zabieram się do pierwszej sekcji ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz