wtorek, 14 lutego 2012

Walentynki w Prosektorium


Oto i mamy Walentynki - święto komercji, wszędobylskiego różu, serduszek, grubych niemowlaków ze skrzydełkami i innego kiczu, od którego człowieka mdli. Szczególnie, że nasza druga połówka znajduje się jakieś 400km od nas i jest się skazanym na samotne świętowanie. Może nawet nie świętowanie, a męczarnie, sam na sam z laptopem, książkami i antykiem, który jak na złość nie chce wejść do głowy, a kolokwium już jutro T.T''. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. =D Co prawda namiastkę walentynek miałam w weekend, ale jej owoce nadal goszczą w mojej lodówce i wyglądają przeapetycznie x3.


Muffinki 'Red Velvet' bądź "Pocałunek Draculi"

Moje wykonanie muffinek, których przepis znajdziecie tutaj. Jak widać moja wersja jest bardziej "krwista" xD.

Muffinki 'Red Velvet' bądź "Pocałunek Draculi"

A to już jest moja wariacja na temat przepisu, który możecie znaleźć tu.

Hi-Hat Cupcakes
Moje Hi-Hat Cupcakes różnia się od oryginalnych przede wszystkim ciastem, gdyż zamieniłam je tym z red Velvet. Natomiast do pianki dolałam odrobinę soku malinowego, a do ozdoby uzyłam dwóch rodzajów czekolady - gorzkiej i mlecznej. ;) (moje małe spostrzeżenie - masa piankowa doskonale nadaje się na bezy bez pieczenia - wystarczy nałożyć na blachę wyłożoną papierem do pieczenia przy pomocy rękawa cukierniczego i pozostawić do wyschnięcia).

Hi-Hat Cupcakes
A żeby nie było, że Sacz dziś się prezentuje tylko od kuchni, wrzucam pierwszy, inspirowany walentynkami makijaż. Proszę mi tylko wybaczyć jakość zdjęć - muszę jeszcze dojść do wprawy i jakoś ogarnąć ten złom zwany aparatem... albo kupić nowy. xD

Walentynki
Wibo, Potrójny (mozaika) - czerwień, ciemny róż;
My Secret, Double Effect - 417
Avon, ColorTrend Great Lengths
Lovely, Eyeliner czarny
Essence, Longlasting Eye Pencil czarna


Plus jeszcze informacja z ostatniej chwili! Serdecznie zapraszam na rozdanie, które organizuje Bellitkaa, a w którym ja również biorę udział ;) Link do rozdania znajdziecie tutaj.


3 komentarze:

  1. Red Velvet wyszły Ci zajebiście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki z tych przepisów chodzą za mna od dawna (zwłaszcza te z pianką), bo ciągle przeglądam przepisy na moich wypiekach;D.
    A makijaż super! I fajne masz soczewki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Niestety w moim przypadku soczewki to konieczność, a skoro muszę je już nosić, to mogę trochę poszaleć z kolorem ;)

      Babeczki piankowe są pyszne, ale ostrzegam, że piekielnie słodkie. Osobiście nie jestem w stanie zjeść więcej niż jedną xD

      Usuń