środa, 7 marca 2012

Prosektorium oTAGowane: 7 grzechów głównych

O nie zdzierżę! Miała być sekcja ale sekcji nie będzie! Ot co! Sacz ma focha i żąda zadośćuczynienia! No jak tak można bezpodstawnie sugerować jakieś ciemne interesy z fotoszopem?! No jak?! Pffff..! *morduje wzrokiem Rayshę*

XD A teraz tak na poważnie xD Dziś zamiast sekcji zaserwuję wam taga, który przywędrował do mnie od przekochanej Dzolls, której ogromnie dziękuję, zarówno za tag, jak i za miłe słowa ;)

Bez zbędnego owijania w bawełnę, przechodzimy do mojej spowiedzi. ;)



Zasady:
  1. Odpowiedz na 7 pytań;
  2. Utwórz osobny post oraz zamieść informację kto Cię otagował;
  3. Przekaż zabawę innym blogerkom.

Chciwość
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz?

Jak już wspominałam dwa tagi temu, z zasady nie kupuję drogich kosmetyków, gdyż jest dla mnie bezsensem wydawanie fortuny na rzeczy o krótkich terminach przydatności, które w dodatku szybko się zużywają. W moim przypadku najdroższe okazały się chyba zapachy avonowe za ok. 50-70zł. I to też kawałek czasu temu. Najtańszymi, jakie posiadam, są chyba lakiery "Safari" oraz cienie bazarkowe "Butterfly", które są w mojej kosmetyczce podrzutkami. Ale niech sobie będą. Może nawet im zrobię sekcję xD

Gniew
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Nienawidzę bubli, kosmetyków, które zupełnie nie nadają się do używania przez swoją mierną jakość, oraz tych, które uczulają. No szlag mnie trafia, jak napalam się na jakiś cudo wyglądający kosmetyk, a tu lipa! Pieniądze w błoto, wyrzucić szkoda, a używać i tak nie używam xD Uwielbiam wszystko to, co tanie i się sprawdza ;D wszelaką kolorówkę, lakiery, które są w stanie wytrwać na moich strasznych paznokciach dłużej niż 2 dni bez odprysku, niektóre limitowanki oraz apetycznie pachnącą pielęgnację.

Zdecydowanie najtrudniejszym do zdobycia był dla mnie róż do policzków z limitowanki Essence Vampire's Love. Nie udało mi się go upolować w okolicznej Naturze, Luby nie zdołał go dorwać na prezent dla mnie, na Allegrze, jak mawia Piotr Bałtroczyk, jeszcze z miesiąc czasu temu pojawiała się jedna aukcja na tydzień, na której cena dochodziła nawet do 46zł! Za jeden mały róż w żelu o pojemności 13ml! Ale...! Udało mi się wreszcie! Dostałam go w ogromnej pace kosmetyków, które zakupiłam za całe 50zł, wraz z m.in. paletką cieni i rozświetlaczem z tej samej limitki. ;)


Obżarstwo
Jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze?
Wszystko, co nosi piętno czekolady, karmelu, wanilii, migdałów, śmietanki, kokosa oraz świeżych owoców. Nie ważne czy kremy, balsamy, błyszczyki, mgiełki. Przygarnę i pokocham wszystko! (Btw. wiecie, że ilekroć powącham kremik waniliowy Farmony, robię się głodna? XD)

Lenistwo
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?

Peelingi używam jak mi się przypomni. Mea culpa. Odżywki do włosów potrafią się kurzyć na półkach jak o nich zapomnę. Mea culpa. Maseczki do twarzy. Mea culpa. Balsamy do ciała, o ile się nie zasuszam. Mea mea culpa. xD



Duma
Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie?

Optycznie powiększone makijażem i soczewkami spojrzenie. ;) Czyli cienie, kredki, tusz i baza pod cienie. xD Plus korektor pod oczy. No i plus puder XD Trzeba w końcu uwodzić i hipnotyzować spojrzeniem, nie? xD

Pożądanie
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?

Włosy! Ciemne, dłuższe, nawet do ramion x3 i szczupłe, dobrze zbudowane ciało. O!


Zazdrość
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?
Wszystkie! xD Cienie, kremy, lakiery, balsamy, mleczka i czego tylko dusza zapragnie! ;D


Dziś z nazw wywoływać nie będę. Moje Prosektoryjne Błogosławieństwo Wielkiego Taga spada na was wszystkie! ;)


3 komentarze:

  1. Współczuje tym, które będą musiały to opisywać xDD
    Nie zgodzę się z pożądaniem, włosy długie u faceta?! Oj Sacz xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. hipnotyzować spojrzeniem, no ba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba pierwsza osoba, z którą zgadzam się niemal we wszystkich podpunktach :)

    OdpowiedzUsuń