piątek, 16 marca 2012

Prosektorium oTAGowane: Muszę to mieć!

Kolejny tydzień i kolejny tag! A już myślałam, ze mnie ominie xD W każdym razie bardzo ciesze się, że MadAsAHatter sprawiła mi tę przyjemność opublikowania tak naprawdę mojej wish-listy, za to serdecznie dziękuję ;)

Było o tym, czego nie chciałabym mieć, a dziś będzie o tym, co chciałabym posiadać, tak więc jeśli ktokolwiek z czytających kiedykolwiek będzie chciał zrobić mi prezent - czytać i notować! ;)

Zaczynamy!





Zasady:
  1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
  2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
  3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
  4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
  5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

1. Podkład mineralny Lily Lolo bądź Everyday Minerals

Źródło: kosmetyki-mineralne.com

Tak, wiem, że pisałam, że kolorówka nie powyżej 30zł. Niestety po kilku już zawodach podkładowych, jakie zafundowały mi Rimmel, Astor, Maybelline oraz pomniejsze marki takie jak Wibo (taaa... to był akt desperacji) dochodzę do wniosku, iż nie ma dla mnie fluidu, który by jednocześnie nie podkreślał zmarszczek, skórek i wszelkich niedoskonałości, nie tworzył po dwóch godzinach noszenia nieestetycznej maski, nie zatykał porów, oraz dopasowywał się kolorem idealnie do mojej cery. Myślę, że podkład mineralny, nawet jeśli kosztuje od 50zł wzwyż, mógłby być świetną alternatywą dla wszelkich fluidów. Sądzę, że za niedługo rozejrzę się za próbkami odcieni, zarówno EM jak i LL, a potem przejdę do fazy testów. Wtedy będę mogła napisać, czy naprawdę warto się w nie zaopatrywać.

2. Pędzle Hakuro

Źródło: ladymakeup.pl

Tyle się o nich naczytałam dobrego, że chętnie przygarnęłabym je wszystkie x3 Podobno są dobrze wykonane, mięciuchne i świetne do nakładania makijażu. Bardzo chciałabym je sama wypróbować i ocenić! Może niedługo...?

3. Paletki Sleek'a

Źródło: kosmetykomania.pl

No aż wstyd się przyznać, ale żadnej jeszcze nie posiadam! Dostępne w wielu kombinacjach, każdy praktycznie cień świetnej pigmentacji. Miękkie i pudrowe cuda! CUDA! I w dodatku tanie. 30zł za paletkę 12 cieni świetnej jakości to naprawdę niewiele. Przygarnę od zaraz, bądź sama zapoluję w bardzo najbliższym czasie.

4. Zestaw MeMeMe Little Angles

Źródło: kosmetykomania.pl

Chcę je po prostu mieć, wypróbować i mieć porównanie z rozświetlaczem Cristalliced oraz różem Vampire's Love od Essence. Zestaw jest śliczny, dwa róże oraz dwa rozświetlacze w cudnych buteleczkach, które chce się z miejsca przytulić i już nie oddać xD Nie wiem jak z jakością i konsystencją, ale... to wcale nie zmienia faktu, ze chcę to mieć! xD

5. Natural Products Naughty but Nice

Źrodło: kosmetykomania.pl




Sacz lubi wszystko co jest urocze, a te balsamy z pewnością do uroczych należą. Cztery pomadki ochronne zamknięte w przeuroczych babeczkowych opakowaniach, które po zużyciu mogą służyć nam za pojemniczki na ozdoby bądź... inne pomadki xD Każda z babeczek ma inny smak: tarty śmietankowej, truskawki, maliny i fiołka. Ich cena rówinież nie jest zbyt wygórowana - po dychu na ciasteczko ;)


No to na tyle. Takich rzeczy byłoby o wiele więcej, ale miało być tylko 5. Żeby nie owijać w bawełnę, taguję:


Tymczasem ja lecę endżojować łikend. ;)

10 komentarzy:

  1. Ok. Kiedy masz urodziny? Coś Ci wtedy sprawię z tej listy, oo albo na zakończenie szkoły i zadnie matury :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkłady mineralne i mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się marzy podkład mineralny Lily Lolo... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam podkład z Lily Lolo i byłam z niego bardzo zadowolona, balsamy wyglądają uroczo :D a co do pędzli Hakuro to są naprawdę świetne! :))
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów :) będzie mi bardzo miło :) serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie masz na blogu. :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam jedną paletkę Sleeka - Storm - nie ma sobie równych, choć czaję się na OSS :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm, ja też chcę mieć wszystkie te rzeczy! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. o patrz, masz gust podobny do mojego ;D
    EDM jest tańszy i ma większy wybór niż LL, więc polecam zdecydowanie. pędzle Hakuro też są zacne, mam między innymi "jajeczny" pędzel i w końcu okiełznałam dzięki niemu róże :D

    OdpowiedzUsuń