poniedziałek, 19 marca 2012

Sekcja 21.: Sensique Oriental Dream, 265 Sky Over Silk Road

Przepieprzyłam cały dzień <3. Jeden z luźniejszych poniedziałków ostatnimi czasy. Trzeba świętować, a co! W dodatku po przyjeździe do domku odnotowałam fakt, iż na moim biurku leżała sobie paczucha pocztowa. Jak się okazało z rozdania, które wygrałam W Świecie Kosmetyków. Przyda się, przyda ;)

Dziś będzie sekcja mej kolejnej miłości lakierniczej ;) A mianowicie lakier Sensique z serii Oriental Dream o przeuroczej nazwie 265 Sky Over Silk Road.


Lakier został wybrany przez mojego Lubego, jako że Sacz nie potrafiła się zdecydować. Jak wszystko Sensique, dostępny jest w Naturze za jedyne 6zł za 8ml. A dlaczego jest to miłość ma, to już zapewne się domyślacie. Otóż mamy znów do czynienia z duochromem. Ciężko jest mi powiedzieć co jest tutaj kolorem bazowym, jednakże całą jego naturę łatwo zaobserwować na dnie buteleczki.


Lakier mieni się, w zależności od kąta patrzenia i naświetlenia, od delikatnego fioletu, przez intensywny błękit po morski, turkusowy. Nieco szalony, choć w rzeczywistości jest całkiem stonowany, lekko przygaszony. Jeśli chodzi o jego duochromowe właściwości, to są one słabsze niż w przypadku Where Is The Party? by Essence, co absolutnie nie wpływa na moją miłość do niego, gdyż...


... to co w nim naprawdę kocham, to jego niesamowita trwałość. Miałam go na paznokciach 4 dni, odnotowałam JEDEN odprysk i zmyłam, gdyż znudził mi się kolor. W międzyczasie w 2 dobie noszenia nałożyłam jeszcze jedną warstwę w celu odświeżenia koloru. Jest to ogromny sukces na moich zniszczonych paznokciach. Jedyne, co zauważyłam na minusa, to ścierające się końcówki. Wolę jednak żyć ze startymi końcówkami niż z odpryskami na pół paznokcia. Po doświadczeniu z Essence C&G, które mają podobną cenę, mniejszą pojemność i pryskają na lewo i prawo stwierdzam, że w porównaniu do Sensique OD wypadają blado jak wampir na głodzie.


Żeby nie przedłużać dodam tylko, że lakier jest wygodny w aplikacji, nie smuży, ma średniej grubości dłuższy pędzelek. Mój ulubiony. Z pewnością Sky Over Silk Road nie jest ostatnim lakierem z tej serii, jaki będę posiadać. Planuję już nawet nalot na Naturę w celu zaopatrzenia się w resztki tej limitowanki, która jakimś cudem w ogóle nie zeszła. O.o LUDZIE! Nie wiecie co tracicie! xD

Na zakończenie reszta zdjęć prezentujących to cudo.



A tu oto wspomniana wyżej paczucha ;) Coś czuję, że będę musiała oswoić się z tymi ozdóbkami xD



Ogłoszenia parafialne:


Dziś pragnę zaprosić was na rozdania u:

W Świecie Kosmetyków

Lovevehe





10 komentarzy:

  1. Mam go i uwielbiam! Polecam też w formie pociągniętej mattem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt, ale chyba go już nie dostanę w naturze??:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jeszcze były, chyba, że to był Jewel of the Orient, bo są bardzo do siebie podobne. Jak chcesz, to mogę się rozejrzeć, jak będę w Naturze w najbliższym czasie xD U nas, jakby się uparł, to by i limitki pare miesiecy wstecz znalazł xD Ostatnio upolowałam dwa z serii Exotic Flower, gdzieś tam w przecenie pałętają się Vampirki od Essence, a nie tak dawno widziałam pozostałości po Balerinie xD

      Usuń
  3. Mam ten lakier ♥
    Udało Ci się świetnie uchwycić zmieniający się kolor. Umiesz fotografować lakiery. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) staram się, żeby zdjęcia były jak najlepszej jakości xD no i po kilkadziesiąt podejść robi swoje xD

      Usuń
  4. Sliczny kolor i dobrze oddające efekt zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jedyny dziewiczy lakier w moich zbiorach.Jeszcze go nie ruszyłam a ma jakies pół roku;)
    Jest piękny, zawsze do niego wzdycham na zdjęciach u innych.Ale sama jakoś się boję, że sobie narobię nim smug.Ale chyba w końcu czas go rozpieczętować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, ja Ciebie też obserwuję :) tylko mam inne zdjęcie u siebie na blogu w profilu, a inne jak kogoś obserwuję i komentuję :)
    Pozdrawiam
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię te lakierki, super efekt, trwałość taka sobie, ale za tą cenę nie ma co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This nailpolish is really awesome! What a great colour! Absolutly an eyecatcher! Love it!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń