wtorek, 3 kwietnia 2012

Sekcja 31.: Rimmel Lasting Finish Lipstick, 086 Sugar plum

Ha! 4 godziny okupowałam komputer Ś.! Ale się opłacało ;D Konspekt przyjęty, prezentacja napisana ;D jestem już jeden krok bliżej wolności ;D

Dlatego z tej okazji pragnę Wam dziś przedstawić mojego ulubieńca.


Tak, wiem, że nie jest już pierwszej świeżości. Jest to stara wersja szminki Rimmel Lasting Finish (obecnie mają bardziej eleganckie opakowania xD), którą zakupiłam nie-pamiętam-już-kiedy-ale-nie-tak-dawno-żeby-nie-nadawała-się-do-użycia. XD Przeszła ona już wiele, stąd nieco dziwny wygląd sztyftu, jednak jest niezmiennie świetna <3 Obecnie do zakupienia wszędzie tam, gdzie możecie dostać szafy Rimmela, za około 17zł, czasem taniej ;)


086 Sugar Plum (Cukrowa Śliwka? XD) to dosyć jasny, intensywny fioleto-róż, z bardzo subtelnymi, srebrnymi drobinkami, których w ogóle nie widać na ustach, a które doskonale rozpraszają światło. Ma delikatną, kremową konsystencję, łatwo i równomiernie się rozprowadza. Jej zapach jest również przyjemny, dosyć charakterystyczny - cukierkowy, słodko kwaśny. Nie wiem jak go określić xD



Z trwałością szału nie ma, du...szy nie urywa. Poprawki konieczne po 2-3 godzinach, przy jedzeniu umiera śmiercią naturalną. Odbija się na szklankach. Nie zauważyłam, żeby nawilżała. Ale nie spodziewajmy się rewelacji to produkcie z tej półki cenowej ;D Na zdjęciu powyżej widzicie: 1. moje usta bez pomadki xD, 2. usta ze szminką tuż po nałożeniu, 3. usta ze szminką po wyciśnięciu nadmiaru w chusteczkę xD


Tu widać bardzo dokładnie, jaką rolę odgrywają w tej pomadce drobinki ;) Przyglądając się jej przez chwilę odnoszę wrażenie, iż odcień 086 Sugar Plum jest lekko neonowy. Też to zauważyłyście?


Moim zdaniem jest to całkiem dobra szminka, cena adekwatna do jakości ;D Na razie postawiłam sobie za cel, żeby zużyć ją jak najszybciej, jednak z pewnością zakupię jeszcze jakieś inne odcienie. Jeśli lubicie ładnie podkreślone kolorem usta, zachęcam do jej wypróbowania. xD



Ogłoszenia parafialne:
Zapraszam was dziś na rozdanie u:

BeBeautifulBeYourself
 Oraz konkursy u:

Kosmetasia


Procentova



12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się sposób, w jaki warstewka tej szminki leży na ustach - podobają mi się również kolor jak i - same Twoje usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję ;) warstewka jest naprawdę cienka, ale pięknie koloruje i podkreśla kształt ust (ale co dziwne, nie podkreśla przesuszeń O.o) xD

      Usuń
  2. ooo, rozmarzyłam się, chciałabym takie drobinki, ale w koralowej szmince, bo w różach źle wyglądam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano drobinki na medal, nie jest to nachalny brokat, nie pełzają po twarzy <3 a co do koloru to Rimmel ma całkiem spory wybór ;)

      Usuń
  3. Piekny ten kolor :) ładnie wyglada na ustach

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, rzeczywiście być może ciut neonowo może wyglądać:)
    Pieknie wygląda na twoich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolorek :)
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń