czwartek, 5 kwietnia 2012

Sekcja 33.: Wibo Crocodile Skin, 02 Get Funky Tonight

Jak ja uwielbiam mieć wolne! Kto nie uwielbia, nie? xD Szkoda tylko, że pogoda paskudna. Jeśli jutro się pojawi słoneczko, czeka was całkiem spora sekcja, jeśli nie - no cóż xD mam jeszcze w zanadrzu lakier XD

Dziś cofamy się nieco wstecz, gdyż przyszedł czas na drugiego już krokodylka ;)


Najbardziej chyba uniwersalny, czarny Wibo Crocodile Skin. W sumie nie różni się niczym od jego buraczkowego brata, dlatego też nic odkrywczego nie napiszę xD Zakupiony w lutym w Rossmannie za około 4,50zł, jego normalna cena jest nieco wyższa - 7,50zł.


W duecie z krajanym w tym tygodniu Essence Multi Dimension. Udało si się odkryć dwie rzeczy : otóż pęka na praktycznie każdym lakierze. To raz. A dwa - tajemnicą dobrych spękań jest gruba warstwa zarówno lakieru bazowego (najlepiej, jakby był świeżo nałożony, jeszcze lekko lepki), jak i Krokodyla.


 02 Get Funky Tonight to czarna czerń. Bardzo ładnie lśni, nawet po kilku dniach noszenia. Pasuje chyba do każdego koloru, jak to czerń. Niestety zmian nie ma. Obowiązkowy jest top, gdyż w przeciwnym wypadku ściera się i pryska jak szalony. xD


Zapach jest typowy dla krokodylka, mi pachnie lakierem pękającym do decoupage. Cóż mogę jeszcze o nim napisać? Ano że go polecam, mimo braku trwałości, gdyż daje on wyjątkowy efekt. ;)


14 komentarzy:

  1. WOW! ta czern jest extra! bardzo podoba mi sie efekt oraz polaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej piekne te pazurki twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. normalna cena to ok 9zł ;p

    przynajmniej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak poszły w góre przez 2 miesiące?! O.o

      Usuń
  4. No fajny lakierek ;D Kupiłam sobie w końcu podkład i zgadnij gdzie... w Biedrze! *śmieje się*

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś oTAGowana :)
    http://naturalnapielegnacja.blogspot.com/2012/04/tag-jestes-piekna.html

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie przekonam się do nich za nic w świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. krokodyla skórka podoba mi się bardziej niż zwykły pękacz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie, a mi krokodyl w ogóle nie chciał pękać. nawet jak zgodnie z przykazaniem nałożyłam go na mat :<

    OdpowiedzUsuń
  9. pękaczy nie używam, ale te z wibo dają najlepszy efekt

    OdpowiedzUsuń
  10. A można COFNĄĆ SIĘ NIECO WSTECZ??!!

    OdpowiedzUsuń
  11. LEPIEJ POKAŻCIE CCCYCUSZKIIII!!!!!! :P ;p

    OdpowiedzUsuń