czwartek, 12 kwietnia 2012

Sekcja 37.: Wibo, Express Growth 345

Dziś będzie krótko, bo Sacz ma niechciejstwo. O!


Nie wiem, ile te zdjęcia leżą na dysku, aczkolwiek właśnie zostały odkopane (z góry przepraszam za skórki, które są ufaflunione). I oto prezentuje się wam umrzyk zgrabny, Wibowaty, w kolorze, który już skądś znacie... Bo czyż to nie jest Essence Where is the Party?! Ano nie! Bo to Wibo Express Growth w odcieniu 345! Dobra wiadomość dla hejterek C&G - nie ma lakierów niezastąpionych x>


Pojemność 8,5ml, cena 4,49zł w Rossmannie, a trzyma się paznokcia do 3 dni, 4-5 dni po poprawkach. Jako, że mam już jeden lakier z tej serii zużyty jakoś tak do połowy, mogę śmiało powiedzieć, ze nie gęstnieje. Czyli tym samym kopie tyłek lakierom Essence C&G trzykrotnie.


Pędzlak długi, smukły i wygodny. Zapach lakierowy - cudów nie ma. Buteleczka zgrabna a zawartość wydajna. A kolor? Duochrom. Nie, nie jest taki sam. W Where is the Party? miałyśmy szaro-srebrną bazę, która mieniła się na fiolet i Slytherinową zieleń. W 345 mamy również szaro-srebrną bazę, identyczny odcień fioletu, ALE słabszą zieleń i dodatkowo tony turkusowo-niebieskie, które cholernie ciężko złapać aparatem. Osobiście lubię oba kolory, jednak C&G nie kupię ze względu na gęstnienie.

Czy polecam? Same oceńcie, co jest bardziej warte kupna.






Ogłoszenia parafialne:
Zapraszam na rozdania do:

Morenita
Candice
Marta-Magdaa

16 komentarzy:

  1. Mam C&G i wygląda chyba identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, a jutro pokażę Ci mój nowy zakup ;D Za jedyne 9.90 ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to jakoś mnie nie zachwycił, ale na paznokciach wyglada ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolorki trzeba przyznać że ładne i wygląda ekstra na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, w jaki sposób ten kolor się mieni xdd aczkolwiek nie podoba mi się na jaki kolor xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Och...powiem tylko tyle.Pomimo mojej niechęci do tych lakierów w wersji kolorowej chyba się za nim rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. po 1. Baardzo fajny kolor
    po 2. tą odżywkę na pewno można kupić w każdym Rossmannie, ale jak tak patrze na Twoje paznokcie to nie wiem po co Ci ona:D

    OdpowiedzUsuń
  8. No to tą odżywkę właśnie na to polecam:) Wybiela zażółcenia, wzmacnia, skleja paznokcie:P odzywki powinny być prawie przy kasach, na regale z pilnikami, cążkami i takie tam:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż powiedzieć piękny kolor a piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. A że Wibaki nie gęstnieją, to się nie zgodzę - żarówiasty róż Express Growth zgluciał mi niemiłosiernie po 4 miesiącach. Dokręcony był! (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Właściwie to nie lubię ciemnych kolorów, ale ten na paznokciach wygląda pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Benzynka:) Ja mam z kolei jego odpowiednik z Catrice - Iron Mermeiden:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz cudne paznokcie! :) A Express Growth uwielbiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Good post. I learn something totally new and
    challenging on websites I stumbleupon everyday. It will always be helpful to read through
    articles from other writers and use a little something
    from their websites.

    My page - Find Affiliate

    OdpowiedzUsuń
  15. Very soon this web page will be famous amid all blogging viewers, due to it's pleasant articles

    Take a look at my site Read �

    OdpowiedzUsuń
  16. My brother recommended I may like this blog. He was totally right.
    This publish actually made my day. You cann't believe simply how much time I had spent for this information! Thanks!

    Also visit my web blog - hosting company
    My web page :: Sandwiches/Burgers and Lunch - Steak

    OdpowiedzUsuń