wtorek, 17 kwietnia 2012

Sekcja 39.: KIKO Creamy Lipstick, Rouge à Lèvres nº96

Dziś sekcja szybka i przyjemna. Jakiś czas temu chwaliłam wam się wygraną w rozdaniu Krzykli, a dziś chciałam wam zaprezentować jednego z truposzy, które od niej otrzymałam xD


Muszę przyznać, że jeszcze nigdy nie miałam w swoich łapkach produktów KIKO, dlatego ogromnie się ucieszyłam na wieść, że dostanę aż dwa xD Jednym z nich jest własnie szminka, do której dorwałam się jako pierwszej i zakochałam od pierwszego pomaziania. Szminka ma 3ml pojemności i kosztuje... no właśnie, ile? Sądzę, że przedział cenowy (obserwując Allegro) wynosi jakieś 20-40zł za sztukę. Całkiem przyjemna cena, nieprawdaż? xD


Numer 96 to kolor, który baaardzo przypadł mi do gustu - coś pośredniego między beżem, pomarańczem a koralem, dopasowuje się do każdego rodzaju makijażu, taki delikatny nudziak. Kolor ten jest matowy, co jest ogromnym plusem jak dla mnie. Ma przyjemny, typowo szminkowy zapach ;)


KIKO Creamy Lipstick ma jak dla mnie świetne krycie. Nakłada się bezproblemowo, równomiernie. Dosyć trwała jak na szminkę - bez jedzenia i picia do 4 godzin. Nie zbiera się w kącikach, zjada równomiernie xD Zauważyłam również, iż jest "sucha" - niby tłustawa, ale no po prostu sucha xD przez co podkreśla suche skórki. Ale w końcu szminka ma nadawać kolor, a nie nawilżać jak balsam, prawda? xD

A oto i efekt, jaki daje na ustach. Bardzo kremowy, delikatny a jednocześnie dobrze kryjący ;)
Myślę, że szminki KIKO są godne polecenia - niedrogie, a cieszą jakością xD

PS.
Wiecie, że dziś doszły do mnie aż trzy paczuchy? xD Moja zamówiona koszula maturalna oraz kosmetyczne co-nieco xD Jedną z paczuszek była wygrana u Aliczkii, dzięki której przygarnęłam ametystowe cudeńko lakierowe xD Jakież było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłam w paczuszce nie jeden, a dwa lakiery i bardzo miłą notkę od Alicji ;) Oczywiście, Kochana, ze nie mam Ci za złe xD jeszcze raz baaaaardzo dziękuję! ;*
Drugą zaś paczuszkę otworzyłam na końcu, gdyż wiedziałam, co w niej jest. Wy już chyba też wiecie... ;>




Ogłoszenia parafialne:
Zapraszam na rozdania do:


Wiolki i Madziowej

Iwony

5 komentarzy:

  1. kurcze piękna ta pomadka, chyba się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro mowa o rozdaniach to również organizuję małe rozdanie błyszczyka Rimmel brązowego :)
    Gratuluję wygranej u Aliczkii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladny odcien szminki ;) gratuluje wygranej x
    swoja droga opakowanie bardzo podobne do produktow MAC'a



    Pozdrawiam Cie serdecznie i zapraszam do siebie x
    Zachęcam też do wzięcia udziału w rozdaniu :)
    http://annamarieann.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń