niedziela, 22 kwietnia 2012

Sekcja 41.: SinfulColors Professional, Nail Enamel 978 Amethyst

Po licznych zaliczeniach i pierwszych dniach świętowania wolności wracam do Was. A tak! W niedzielę xD Żeby nadrobić dwie zaległe notki, możecie się spodziewać dziś jeszcze jednej sekcji ;)

A dziś na stole sekcyjnym gościć będzie truposz nowy, z rączek Aliczki otrzymany, któremu po prostu nie mogłam się oprzeć xD

W życiu nie słyszałam o lakierach SinfulColors. Najprawdopodobniej dlatego, że moja lakierowa historia jest krótka i burzliwa, ale również dlatego, że lakiery te nie są dostępne w Polsce. A szkoda, bo mi osobiście ten BAARDZO przypadł do gustu. I nie chodzi nawet o kolor, który moim zdaniem jest obłędny, ale chociażby o konsystencję, która dla mnie jest idealna, czy pędzelek - średniej długości, wąski i mięciutki.


Lakier jest duuuży. 15ml to dla mnie olbrzymek. Ale myślę, że ten kolor pójdzie bardzo szybciutko, gdyż będzie bardzo często gościł na moich paznokciach xD Z tego, co udało mi się wyniuchać, jest dostępny na eBayu za cenę wahającą się od 2$ do 4$ plus przesyłka.


Maluje się nim pazurki bardzo przyjemnie. Kryje przy drugiej warstwie, schnie dosyć szybko. długo utrzymuje połysk, nie matowieje podczas noszenia. Jego wielka zaleta - nie pryska. Jedynie ścierają mu się końcówki ok 2 dni po pomalowaniu. Ciekawa jestem, czy gęstnieje xD


Jednak jego największą zaleta jest kolor. Nic dodać, nic ująć - Milka xD Piękny, żywy fiolet, który nigdy mi - fanatyczce wszelkich fioletów - nigdy się nie znudzi. Jest typowo kremowy, bez żadnych drobinek. Sądzę, że świetnie wyglądałby w połączeniu z matowym topem, bądź też białymi łatkami xD Jestem jak najbardziej na tak i szczerze żałuję, że nie ma ich w Polsce. Z pewnością skusiłabym się na inne warianty kolorystyczne xD Jeśli będziecie miały okazję zakupu lakierów SinfulColors - nie wahajcie się xD


13 komentarzy:

  1. Piękny kolor i piękny blask!!! Kurcze u mnie są w jednym sklepie ale ze tez o nich nigdy nie słyszałam i się nie skosiłam, choć tanie są!!!! No i miałam tez inne wydatki ;)Ale następnym razem już na pewno będzie jakiś mój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe! można je w Polsce dostać?! xD

      Usuń
  2. ale chyba jakiś granacik z tego fioletu wychodzi, jeśli dobrze widzę. bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może odrobinkę, chociaż wszystko zależy od światła xD dla mnie to typowy fiolet xD

      Usuń
  3. Masz ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek :) Jutro (jeśli będziesz) pokażę Ci mój niebieski lakier ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę, ale tylko na polskim, także wiesz xD jak coś to łap mnie przed 0.17 xD

      Usuń
    2. Nie złapałam, nawet nie widziałam :P

      Usuń
  5. ja też o nich w życiu nie słyszałam! :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że przypadł Ci do gustu :D :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tytuł bloga!! :D

    Super kolorek, a flaszeczka naprawdę spora:)
    Dodałam cię do obserwowanych i miło mi będzie, jak odwiedzisz mnie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń