wtorek, 24 kwietnia 2012

Sekcja 44.: L`Oreal, Color Riche Serum Anti - Age Inside, S404 Luminous Amber

Niby koniec roku, a kupę jeszcze spraw do załatwienia. Aż pół dnia zmarnowałam na bieganie między szkołą, pociągami, domem a fotografem. Ale fotejszyn jest, więc jest git. =D

Dziś proponuję sekcję szybką, gdyż truposz, którego dziś będę rozkładać na czynniki pierwsze już zaczął się z wierzchu rozkładać xD


 L`Oreal Color Riche Serum Anti - Age pojawiła się już gościnnie w Prosektorium, jednak takiej perełce MUSZĘ poświęcić nieco więcej uwagi. Jest to co prawda maziak stworzony dla Pań w wieku +40, jednakże dzięki idealnemu połączeniu koloru oraz pielęgnacji, jest moją faworytką. Zakupić ją można wszędzie, gdzie L'Oreala dostać można, zaś cena to ok. 50zł, choć na spokojnie można ją dostać taniej w internecie.
Zacznę niestety od jej wady (pomijając oczywiście cenę) - to co widzicie powyżej, to nie efekt rzucania szminką o ścianę, ani nie efekt tarcia jej papierem ściernym. Opakowanie jak jest nowe - jest piękne, ale tak tandetnie wykonane, że to aż woła o pomstę do nieba!


Szmineks jest miękki, średnio kryjący i mocno nawilżający. S404 Luminous Amber to piękny, koralowy odcień, nie całkiem matowy, gdyż znajdują się w nim drobniusienieńkie drobinki w kolorze srebrnym, które na ustach są totalnie niewidoczne. Zapach jest obłędny! Kojarzy mi się jakimś cudem z dzieciństwem, jest lekko kwaskowy, trudny do określenia i bardzo intensywny.


Jestem w niej absolutnie zakochana. Doskonale nawilża, po nałożeniu nie ma efektu ciężkości, nadaje ustom delikatny połysk, jest lekka i mięciutka, co niestety wpływa również na jej trwałość. U mnie wytrzymuje na ustach ok 3 godzin bez poprawek, zjada się równomiernie, lubi się odciskać na szklankach. Ma swoje wady i zalety, dlatego też polecać jej nikomu nie będę, jednakże jak dla mnie jest numerem jeden ;)

6 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A może nowe pomadki do testowania? :-) Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub lakierze do paznokci Chanel? Zapraszam do mnie po szczegóły - spełniam Twoje marzenie :-) http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny kolor :) widze że ty tez fanka M&A :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miłość od pierwszego wejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń