piątek, 27 kwietnia 2012

Sekcja 46.: Lovely, Crystal Strenght 374

Nie mam totalnie siły, zapomniałam kupić kwiatów na jutro i właśnie uciapkałam włosy farbą i pojęcia nie mam co wyjdzie. xD Na szczęście jutro wszystko się kończy.


To zdecydowanie zły romans. Nie wiem co w lakierach Lovely siedzi, że pałam do nich uczuciem wręcz toksycznym, biorąc pod uwagę ich prawie że marną trwałość. Cena 12ml to tylko jakieś 7zł.


Krycie ma się nieco lepiej niż w przypadku jego zielonego braciszka. Powyżej widoczne są 2 warstwy, jak widać końcówki nieco jeszcze prześwitują, ale nie mialam siły nakładać trzeciej - czas schnięcia jest katastrofalny. Mimo, iż wygląda na zaschnięty, jest wciąż miękki. Upierdliwość.


Przepraszam za skórkową Hiroszimę. Kolor 374 to piękny metaliczny błękit, ktory przywodzi na myśl wiosenne niebo. Końcówki zdążyły się zetrzeć już pierwszego dnia i gdybym nie potraktowała go odżywką, zapewne poodpryskiwałby jak wariat.


Pędzlak jest ciupkę za twardy i za gruby jak dla mnie. Ciężko jest nałożyć porządną warstwę. Mimo wszystko lubię skubańca za ten kolor i myślę, że pomimo swojej trwałości będę wracać do niego całkiem często. Czy polecam? Nie wiem. Same oceńcie. Idę zmywać kłaczydła. Aż się boję. xD




13 komentarzy:

  1. Masz cudne paznokcie! :) I dziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. perfect colour- love it so much.
    kisses
    maren anita

    Can I invite you to my GIVEAWAY ???:

    YSL lipstick & Nelly leather bracelet

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor, mam kilka lakierów z tej serii i są bardzo dobre! Lubie je;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest świetny :) mam 1 lakier z serii lovely i go lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaa! skórki:P Ale wybaczam:) Kolor jest boski:) Fajny kropeczkowy wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety skorkowy problem wyniknął z mojej niewiedzy przy piłowaniu pazurków - dwa machnięcia pilniczkiem za dużo i skubaniec zaczął wrastać. Mogę Cię uspokoić, iż sytuacją tą przejęłam się do głębi i szybciutko naprawilam skóreczki =D

      Usuń
  7. Jakie Ty masz piękne paznokcie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie pazurki,tylko pozazdroscic :) ps. dodaje Cie do obserwowanych bo strasznie ciekawie tu u Ciebie,licze,ze tez do mnie wpadniesz a jak Ci sie spodoba tez zostaniesz moja obserwatorka:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że jakościowo niezbyt bo lubię takie błękity:D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnee;)







    zapraszam do mnie;*
    +obserwuję;) może i Ty masz ochotę obserwować mnie?:)

    OdpowiedzUsuń