środa, 4 kwietnia 2012

Wieści z Zaświatów: IbizaIbiza

No i siłą rzeczy powstała nowa kategoria tematyczna czyli Wieści z Zaświatów. W celu szybkiej prezentacji napiszę, iż właśnie do tej kategorii trafiać będą wszelkie nowinki kosmetyczne, o ile jakieś rzucą mi się w oczy xD Żeby Was jednak pocieszyć zaznaczę, iż nie jest to jedyna notka, jaka Was dzisiaj czeka.



Z pewnym poślizgiem, ale do Sacz również dotarły wieści o tejże marce, która już niebawem ma zaszczycić nas swoją obecnością na rynku europejskim, w tym również w Polsce. Z tego, co mi wiadomo, marka ma wypuszczać kolorówkę inspirowaną, jak już się zapewne domyśliłyście, Ibizą. XD Trudno sie nie domyśleć, nie? Jak zapewnia  producent, kosmetyki mają być wysokiej jakości, a składniki, jak i same produkty nie testowane na zwierzętach. Z informacji, jakie dostałam w mailu, kosmetyki IbizaIbiza mają trafić do sprzedaży już w połowie tego miesiąca, jednak na razie będą one głównie dostępne w drogeriach internetowych. Szeptem zdradzę wam również, iż ruszyła rekrutacja blogerek chętnych do pracy w roli "konsultatnki facebookowej" (po zamontowaniu aplikacji na fejsie, przekazywana jest na konto "konsultantki" jakaś ćwierć sumy, za którą przez daną aplikację zostały zamówione przez kogoś kosmetyki). Przekonuje was to? Bo mnie niezbyt xD Niemniej jednak jestem ciekawa tych kosmetyków ;)

Było nieco gadania, a teraz foty.


Oraz znalezione tutaj.


6 komentarzy:

  1. Prezentują się całkiem interesująco, ale ja jutro ruszam na podbój Biedry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie intrygują te szminki xD i cienie, które jakoś tak przypominają mi te MACa. xD A co kupujesz w Biedrze? xD

      Usuń
    2. A jeszcze nie wiem xD Muszę poprosić tatę abyśmy wstąpili do natury to może w końcu kupię sobie nowy podkład ;D

      Usuń
  2. Czuję wewnętrzne zainteresowanie lakierami (a jakże :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka bardzo zachęcająca, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń