środa, 9 maja 2012

Mumifikatorium: AvetPharma, Bratek Plus

Dziś współprac ciąg dalszy, jako że Sacz przed angielskim musi powtórzyć zwroty grzecznościowe i zasady pisania opowiadania i rozprawki. Oraz pograć w LoL'a. XD

Nie tak dawno udało mi się nawiązać współpracę z firmą trudniącą się w produkcji suplementów diety - AvetPharma - i dzięki uprzejmości pana Rafała, mam przyjemność przetestować jeden z ich sztandarowych produktów - Bratek Plus.


Bratek Plus to suplement diety przeznaczony dla osób cierpiących na problemy z cerą, oraz dla tych wszystkich, którzy chcą stan cery poprawić. Czyli mówiąc kolokwialnie, dla wszystkich pryszczatych nastolatków oraz tych, którym się stan facjaty nie podobuje.


Powyżej dokładny skład preparatu, oraz jego przeznaczenie wg. producenta. Dla tych, którym nie chce się czytać tego powyżej napiszę, iż preparat ten, poza substancjami przeciwzbrylającymi, emulgatorami i wypełniaczami, zawiera 150mg popularnego ekstraktu z ziela fiołka trójbarwnego, oraz 5mg cynku. Jest to podobno jedyne takie połączenie na rynku, które ma zgładzać syfy od środka.


Jedno opakowanie Bratka Plus zawiera 50 tabletek, czyli starcza na od niecałego miesiąca do ponad miesiąca kuracji, gdyż preparat stosuje się wg. własnego uznania, 1-2 tabletki dziennie. Cholernie cieszy mnie fakt, że są to TABLETKI a nie KAPSUŁKI, gdyż przynajmniej mam pewność, że nic nie przyklei mi się do przełyku i nie wywoła zgagi, na którą będę później cierpiała cały dzień. W dodatku wcale nie są duże, więc jest to dodatkowy plus dla osób z problemami łykania leków.


Na dzień dzisiejszy jestem całkiem pozytywnie nastawiona do tej kuracji. Zacznę jednak przyjmować te tabletki dopiero po tym, jak skończy się moja przygoda z Vitasuplementalem i StressOff'em, czyli za jakieś 20 dni. Jeśli jesteście zainteresowane Bratkiem, tutaj znajdziecie więcej informacji. Tymczasem życzę Wam miłego dnia ;)

4 komentarze:

  1. Brałam kiedyś, ale mój organizm się z nim nie polubił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cynk "robił mi" bardzo dobrze na wypadające włosy :)
    Nie wypadały, rzecz jasna, i przy tym skóra i paznokcie się poprawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbuje .... Moje cera jest sucha pomoże ? Obserwuje twojego bloga , może mi się odwdzięczysz ? Liczę na to
    http://i-so-sorry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. This treatment sounds interesting!
    Would love you to stop by my blog & check out my latest post :)
    Have a fab Thursday Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    OdpowiedzUsuń