czwartek, 17 maja 2012

Mumifikatorium: Quiz Cosmetics

Łaaaa... jak mnie tu długo nie byłooo... Ale nie dziwcie się. Sacz ma teraz matury na głowie. O! I się pochwali, że polski ustny zdała 20/20. XD

Całkiem niedawno, bo jakiś tydzień temu, otrzymałam współpracową paczuszkę z firmy Quiz Cosmetics i dzięki przemiłej Pani Małgorzacie mam okazję testować kosmetyki tej firmy. A oto i zawartość paczuchy:


Cóż... przyznam szczerze, że spodziewałam się nieco innych zestawień kolorystycznych, jednak wszystko na niebie i ziemi mówi mi, że powinnam zacząć oswajać się z różem XD
Jako, iż Pani Małgorzata się nieco niecierpliwi (mea culpa! i matury XD), dziś czekają was AŻ 3 Quizowe sekcje ;)

4 komentarze:

  1. No to jedziesz, dziś się trochę nakroisz tych umarlaków-kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie Quizowe kosmetyki : ) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń