czwartek, 3 maja 2012

Prosektorium oTAGowane: 11 Questions Tag

Nie, Sacz nie zapomniała o blogu na weekend majowy. Sacz pamięta, choć czasu ma malutko. xD I dziś przybywa z tagiem, który krąży już od kilku dni po blogach i tak się stało, że dotarł do mnie aż z dwóch źródeł ;)

Otagowały mnie Italiana89 oraz Ruda. Dziewczyny - bardzo dziękuję! ;*




Zasady
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez Tagera, odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 osób,które tagujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
4. Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały otagowane.
5. Daj taga osobom , które jeszcze go nie miały.
 
Zacznę od pytań Italiany:
 
1. Czy kręcisz własne kosmetyki?
 Kremów co prawda jeszcze nie, choć tej opcji wcale nie wykluczam, ale własne peelingi owszem. Mieszam, łączę i eksperymentuję na własnej skórze co się tylko da ;)
 
2. Na co zwracasz uwagę, kupując kosmetyk?
 Po pierwsze - cena. Nie kupuję cholernie drogich kosmetyków, staram się trzymać pewnej granicy. W końcu nie o to chodzi, żeby wydawać miliony na kosmetyki, ktore nie koniecznie działają tak, jak chcemy, ale o to, wy z rozsądkiem zadbac o nasz wygląd, czyż nie?
 
3. Ile czasu dziennie przeznaczasz na tzw. dbanie o urodę?
 Nie więcej niż 2 godziny. Kąpiel, peelingi, wklepanie mazideł i make up, który wytrzymuje tyle, ile powinien. Ot i cała filozofia.
 
4. Ile pieniędzy w przybliżeniu wydajesz miesięcznie na kosmetyki? (pytam, bo odkąd zaczęłam prowadzić swoje notatki, jestem przerażona tym, ile ja wydaję :D)
 Hym hym... Muszę szczerze przyznać, że nie wiem. Ale raczej 100zł na miesiąc nie przekraczam xD
 
5. Czy farbujesz włosy? Czym? Na jaki kolor?
 Farby drogeryjne w odcieniach czerwieni, oraz toner La Riche Directions w kolorze Violet na końcówki. Taki mój znak rozpoznawczy trochę xD
 
6. Część ciała, jakiej poświęcasz najwięcej uwagi ;)
 Ostatnio są to uda - walka z cellulitem, oraz dekolt - walka z zaskórnikami. No i oczywiście twarz ;)
 
7. Depilacja nóg: depilator, maszynka czy wosk?
 Depilator posiadam - nie umiem się przekonać. Jeśli jedna łydkę depiluje się przez 2 godziny to chyba cos jest nie halo xD Wosk ostatnio kupiłam taki w rolce z zestawem plasterków wiskozowych, ale jak mi z 10 włosków wyrwało, to był sukces (może coś robię nie tak? O.o). Dlatego też zostaje mi maszynka. T.T
 
8. Ulubione perfumy?
 Nie posiadam jeszcze wypracowanego gustu perfumiarskiego, zaś w moim posiadaniu nie znalazły się jeszcze perfumy z prawdziwego zdarzenia. Jeśli jednak chodzi o zapachy, lubię Pearl Garden C-thru, Far Away Avon, Mirage Oriflame oraz Midnight Fantasy Britney Spears.
 
9. Czy zwracasz uwagę na to, czy kosmetyk był testowany na zwierzętach?
 Oberwie mi się po tyłku za to co teraz napisze i być może znienawidzicie mnie za to, ale przyznam, że niewiele mnie ten fakt obchodzi. Lepiej, ze były testowane na myszce, niż jakby miały nie być testowane wcale, bądź testowane na Bogu ducha winnych ludziach.
 
10. Ulubiona drogeria?
 Biorąc pod uwagę odległości od domu oraz obsługę, mój wybór pada na Rossmanna. Douglas za daleko, w Sephorze za drogo, zaś w Naturze przemiłe panie z obsługi gdyby mogły, powiesiłyby się na kliencie. I tak czuć ich sapiący oddech na karku, nawet na zakupach skupić się nie dadzą.
 
11. Mój ulubiony "tani a dobry" kosmetyk.
 Hmmm... Puder matujący Sensique? xD 
 
 
A teraz pytania Rudej:
 
1. Ulubiony kosmetyk do włosów?
Maska do włosów suchych i zniszczonych WAX Rainforest ;)

2. Jakie wykończenie lakierów lubisz najbardziej
Ciężko powiedzieć. Wszystkie mi się podobają xD

3. Co daje Ci największą satysfakcję w życiu?
Możliwość samorealizacji oraz wykonywania tego, co kocham ;)

4. Jakiego kosmetyku nigdy nie zapominasz użyć?
Antyperspirantu - nawet jeśli zapomnę go użyć w domu, nosze zapasowy w torebce. Takie małe zboczenie xD

5. Ulubiony strój?
Wszelkiego rodzaju gotyckie i retro koszule, sukienki z falbankami, nie koniecznie czarne. ;)

6. Jakiego koloru unikasz w makijażu/stroju?
Różu. Jeśli zdarza mi się go użyć, robię to w naprawdę małych proporcjach xD

7. Wolisz jeden droższy kosmetyk czy kilka tańszych?
Wszystko zależy od jakości. Czasem tańsze kosmetyki bywają lepsiejsze od tych droższych ;)

8. Ile wydajesz na kosmetyki?
Niewiele, staram się ograniczać xD

9. Jaki kosmetyk kupiłaś sobie jako pierwszy?
Jako nastolatka - biało różowy cień do powiem Virtuala ;)

10. Twoja największa urodowa wpadka?  
hmm... ciężko powiedzieć xD makijaż "na pandę"? xD


I to by było na tyle. Ponieważ tag krąży już jakiś czas, niemożliwością byloby znaleźć kogoś, kto by na niego nie odpowiadał, dlatego też pytań wymyślać nie będę. ;)

4 komentarze:

  1. Już chyba prawie wszyscy zostali otagowani :D ja wolę nie pisać ile udaje miesięcznie pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez cena jest jednym z glownych kryteriow przy kupowaniu kosmetykow ;) Buziaki :* zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przerabiałam makijaż na pandę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietestowanie kosmetyków na zwierzętach nie oznacza, że będą one mniej bezpieczne, bo korzysta się już z informacji uzyskanych z testów X lat temu i poza tym można wykorzystywać alternatywne metody testowania.

    OdpowiedzUsuń