czwartek, 17 maja 2012

Sekcja 51: Quiz, Eyeliner 015

I ostatnia na dziś sekcja - baaardzo króciutka, bo kredki do oczu xD


Tu do designu się nie przyczepię - kredka jak kredka, nie automatyczna i w bardzo pozytywnym kolorze, bo w zieleni metalicznej. Jej koszt to ok. 3zł, wcale nie dużo i myślę, że spokojnie można ją zakupić w kilku wariantach kolorystycznych. Jednak po kolei.


Kolor jest chłodny, metaliczny i jak dla mnie bardzo pozytywny. Jedyne, co mi w nim przeszkadza to jego słabe krycie, jednak wystarczy przejechać kredką po powiece kilka razy, a efekt uzyskamy zadowalający ;) Odkryłam również, że odbija się na powiece, jednak u mnie jest tak z praktycznie każdą kredką, więc to najprawdopodobniej moja wada xD a tak oto prezentuje się na moich gałach xD


Łahaha xD to chyba drugie zdjęcie, na którym Sacz nie ma soczewek xD

2 komentarze:

  1. Podoba mi się kolor :)
    Ej, ja chyba mam tą kredkę, tak w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne oczko:) kolor dla mnie za delikatny.

    OdpowiedzUsuń