wtorek, 22 maja 2012

Sekcja 53.: Quiz, Safari Nail Polish 102

I oto przed Państwem kolejne i ostatnie zarazem dziecię Quizu, otrzymane w ramach współpracy.


Numerek 102 kojarzył mi się zawsze z 2 rzeczami - Rudym z "Czterech Pancernych", oraz dalmatyńczykami z filmu "102 Dalmatyńczyki". Quizowy 102 nie jest ani rudy, ani w moro, ani tym bardziej w dalmatyńczykowe łatki. Otóż Quizowy 102 to SMERF. Taki smerfny smerf z czapeczką w zeberkę i pojemnością 12ml za 3-5zł. Najs.


To lakier, z którym pokochałam się od momentu, w którym otworzyłam Quizową paczuchę, a przepadłam, gdy po raz pierwszy ujrzałam go na paznokciach mych. To piękny, czysty, smerfny błękit, który jednocześnie jest stonowany i radosny. Jego jedyną wadą (poza przeciętną trwałością) jest to, że podkreśla wszelkie niedoskonałości płytki.


Ale z tym defektem da się żyć xD nakłada się łatwo i przyjemnie, zmywa jeszcze łatwiej. Poza tym nie barwi płytki paznokcia. Schnie jak Safari - dosyć szybko, ale długo jest "miękki".
Lakiery Safari albo się kocha, albo nienawidzi. Ja w tym odcieniu jestem absolutnie zadurzona. Wręcz na tyle, żeby puścić w niepamięć jego minimalne wady. Jestem zdecydowanie na tak.


11 komentarzy:

  1. O jaaa *.*
    Właśnie zakochałam się w kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ma obłędny ale ja należę do hejterów.Niestety zawiodłam się na tych lakierach i trzymam się z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lakiery Safari kocham <3 Przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam taki smerfowy kolor tylko że firmy Ados i wcale nie narzekam. Nie jest on wcale taki zły. W sumie to większość moich lakierów mam właśnie owej firmy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor śliczny ale nie miałam jeszcze lakierów z safari chyba pora to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek jak kolorek ale pazurki pierwsza klasa:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na TAGa :)
    http://lojotokowaglowa.blogspot.com/2012/05/tag-lubie-to.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Te lakiery są fajne wszystkie kolory są mocno kryjące, polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Myoma ni a tumo ti o ti wa ni julọ igba ti ri lori awọn obirin ibisi eto. Myoma, Obat Miom tun mo bi uterine myomas, leiomyomas, tabi fibroma, duro, iwapọ tumo ṣe ti dan isan ẹyin ati fibrous àsopọ ti o ndagba ni inu. O ti wa ni ifoju-wipe laarin 20 to 50 ogorun ti awọn obirin ti ibisi ori ni myoma, biotilejepe ko gbogbo ti wa ni ayẹwo. Diẹ ninu awọn nkan beere pe soke si 30-77 ninu ogorun awon obirin yoo se Mengenal Penyakit Miom Serta Gejalanya Yang Perlu Di Waspadai agbekale myoma igba nigba won ibimọ years, o tilẹ nikan nipa kan eni ti awọn myoma ni o tobi to lati Penyebab Miom ṣee wa-ri nipa a itoju ilera olupese nigba kan ti ara ibewo.
    Ni diẹ ẹ sii ju 99 ogorun ti igba ti myoma, ko lewu (ti kii-cancerous). Biaya Operasi Miom Awọn wọnyi ni èèmọ ko ba ti wa ni nkan ṣe pẹlu akàn ati ki o ko mu a obirin ewu fun obo akàn. Nwọn ki o le jẹ ti awọn orisirisi titobi, Vig Power lati iwọn ti a pea si awọn iwọn ti a Softball tabi kekere girepufurutu.

    OdpowiedzUsuń